Wednesday, June 1, 2011

Its JUNE~~


WOOOO~~
It's June,
Next months, I'm gonna be 1 year in Hard Rock...
Hmmm....
That's a long period of working time for me....
Never thought of leaving there, but the situation inside is getting worse!
Make me gettin' more fed up with their BEHAVIOR!
.
.
I'm actually not a person who like to complaint much,
because i don't like to make trouble,
so I'm kinda simple.
IN this hotel, i have already patient for SO LONG,
and finally, I'm bursting OUT....
I started to complaint,
I started to get mad easily,
I started to fight back.
I had enough and i will fight back for my rights...
.
.
.
There are reason I don't complaint much,
but as years goes by,
i finally see what it's really all about....
.
.
.

It's JUNE....
I have 6 wedding functions to sing,
and also 5 days in Corner's club..
But i have to cancel 1 day at corner's club because my shift cant be change.
..
.
talk about my SHIFT, i really DAMN angry!
SHiT SHift arrange by all those people..
I cant accept the shift they've arrange..
.
.
.
Plus i will take part time study in anytime.
i really dont know what will happen next...
.
.
.
.
.
.



No comments:

What do you think of Rain Soul?